Merhaba
Öncelikle o 25 aylık amma çok emmiş diyenler lütfen yazmasın, her anne her bebek farklı, her aile dinamiği farklı. Bunu yazıyorum çünkü yakın gördüğüm arkadaşım bile askere gitmesini mi bekliyorsun dedi. Neyse, 25 aylık oldu artık sonlandırmak istiyorum. Kendi odasında kendi yatağında yatıyor, ben yer yatağı yaptım kendime, emzirme devam ettiği için. Bitince artık odama geçeceğim, yani işte umutlar hayaller diyelim. Emzirmeyi bitiren anneler nasıl yaptınız? Bir şey mi sürdünüz? Konuşarak anlattınız ml? Ben 15 gün sonra süt bitecekmiş diye başladım, şimdi 4 gün filan kaldı ama gün de karıştı. Önce geceyi kesmek istiyorum, gece memeler uyuyacakmış artık mı diyeyim? Napayım? Bir yardım edin lütfen.