Doğum yaptığjmda yanımda yatan kadının bebeği için down sendromlu demişler çocuk maşallah gayette sağlıklı dünyaya geldi. Sanırım en doğru sonucu amniyon sıvısından örnek alıp çıkartıyorlar. eğer ki siz ne olursa olsun ben bebeğimi dünyaya getireceğim diyorsanız bu testi yaptırmayın başka Türlü düşünüyorsanız bu testi yaptırabilirsiniz