Acemimommm ben çözümü sağmakta bulmuştum varmış sütüm ama bebek güçlü çekemediğinden yeni doğduğunda gelmiyordu kanalları açmak gerekti sanırım sağdıktan sonra ki çok canım acıdı ilk gelene kadar sanki tıkanıklık gelince rahatladım sonra hep geldi inşallah gelir sizinde