Ergenliğimden beri kullarım kalın ve sık gelir ağdaya gittim azalır diye ama hala azalmadı sadece geç çıkmasını sağlıyor du o kadar tüylerimi aldıktan ertesi günü kollarım çıkıyor bir kadın için çok üzücü bir durum bildiğiniz erkek gibi kıllar geliyor evliyim sonuçta erkekler rahatsız olur temiz görmek isterler temizledikten sonrada ertesi gün aynı kıl kökleri çıkıoy kötü görünüyor buda 😞bu dertten muzdarip olup çaresini bulan varsa söylesin lütfen lazer yapıpta gerçekten biten varmı ?