efe0601 bizim değerimiz normal olmasına rağmen oğlumda tembellik vardı oturma, emekleme gibi şeyler de. Doktor da değere bakmadan iğnesini yapalım zararı yok fazlası çişle atılır dedi iyiki de yaptırdım o kadar fark ettirdi ki sonrasında da ocean aldık ara ara onu kullanıyorum