Merhaba kızım bugün 13 günlük topuk kanında fenilketonüri hastalığını taşıma şüphesi ile tekrar kan verdik bugün sonuçları çıktı fenilanin değeri normal fakat tirozin değeri yüksek çıktı böyle olupta sonrasında değeri düşen var mı aranızda?
Bir de değerlerşn böyle olması hastalığı taşıdığı anlamına mı gelir?