Bebis1_ Üzülmeyin. Benim kızım 9 aylıkken falan kanepeye tutunup kalkıyordu ayağa, yürür diye bekledik ama yok. 1 yaşını geçtikten sonra eşimle oturduk karşılıklı. Teşvik ettik, önce mesafeyi kısa tuttuk. Düşüp korkmasın diye. Ayakta durma süresi uzadıkça mesafeyi açtık. 13,5-14 aylık falandı, kendi kendine ayağa kalkmaya çabaladı. Biraz yürüyüp düşmeye başladı ama her düşüşten sonra biraz daha uzun yürümeye ve dengeyi sağlamaya başladı. 14 aylıkken tam olarak yürüdü desteksiz. Sizde mesafeyi kısa tutup sonra uzatabilirsiniz bebeğiniz yürüdükçe.