Merhaba kızlar bebeğim sıcaktan uyuyamadigi için klima aldık ve dün gece kullanmaya başladık 25 dereceye vermiştim askılı zıbın üstüne uzun kollu penye kazak giydirdim bebeğim gece uyandıgında su gibi olmuştu degiştirip kısa kollu zıbın giydirip yatırdım yine terlemişti ne yapacam lütfen fikri olan varmı klima kullanmadan önce 4 defa zıbın degiştiriyorduk sabaha kadar