Yaklaşık 3 ay önce falan bağdemciğim (sol) baya bi şişmişti üstü beyaz beyaz oldu soğuk suçok içerim ben baya yutkunmada falan zorluk çektim hiç aldırış etmedim geçer diye, geçen hafta boyun bölgemde bi ağrı ve aşırı kulak ağrım vardı, ilk önce kbb gittim boyun kasları çok gerildiği zaman kas spazmı kulağa vurabiliyor dedi ağrı kesici krem falan yazdı gönderdi ertesi gün beyin sinire çıktım boynumun ağrısından duramıyorum boyun düzleşmesi falan var oda yazdı kas gevşetici boyu kremi kulak ağrım devam edince kbb tekrar gitttim dedim ki kulak altımda biraz sertlik var tamm bi ultrasonla bakalım dedi bide kan aldı sol boyundaki lenf bezim iltihaplanmış 2 yaşında oğlum var çok kırktumkrike boğazımın şişmesini hafife almsaydım geçirmiş olan var mı? Yarın tekrardan arkadaşım dahilye gidicem arkadaşım yanında sekreter bayan doktorun oda lenfadenit geçirdi covid olduğunda çok iyi anlıyor dedi kbb çok kızdım niye benden pazartesi usg almadı