AcemiAnne8118 2.5 aylık kızım uyurken eline veya ayağına dokununca seyirir gibi anlık titriyor yaşayan var mı
ssunacicek AcemiAnne8118 benmki dokunamdna yapıyo uyrken bazen uykuda gerinirken yapıyo anlık titretip bırakıyo
sedalibrahim AcemiAnne8118 oğlumda da vardı 6 aya kadar normal demişti sanırım Dr sonrasında yine devam etmişti nörolojiye götürdüm videoya almamı istedi izlettigmde korkulacak bişey olmadığını söyledi eeg falan cektirememistik oğlum uyumadigi için.
83Alona Ben de bir kaç kez bebeğimde titreme hissetmiştim eşim takma geçer dedi ve bir zaman sonra geçti çok şükür korkmuştum ama
eliztossmom 10 günlük bebeğime de oluyordu bugün acile gittik röntgen çekildi çok gazı olduğu için oluyor dendi lavman yapıldı şu an daha iyi gibi