-Manolya- Evet gerçekten çok güzel oluyor ıslak ıslak yumuşacık tam bir ıslak kek😋. Sadece ben sosa eklediğim sütü yarım bardak arttırıyorum çok daha ıslak sevdiğimiz için ama şart değil. Bir de borcam ya da hangi kapta yapacaksanız ölçüsü çok büyük olmasın videodaki gibi bir borcamda yaparsanız çok güzel olur