Rabiasal Bebekleriniz püreden pütürlüye nasıl alıştı? Bir anda önüne mi koydunuz ne yaptınız? 8.5 aylık bebeğim ve hala püre yapıyorum korkumdan. Boğazına kaçıracak diye çok korkuyorum. Zaten 4-5 kaşıktan fazla da yemek istemiyor hep süt içmek istiyor
Ucansupurge Rabiasal Hiç püre vermedim ben o yüzden problem olmadı. Ama birden geçiş kolay olacağını sanmıyorum ufak ufak putur miktarını arttırabilirsiniz. Çatalla ezmeye başlayın
benkosarim Rabiasal ben hiç tamamen püre vermedim az da olsa damagi aile ezebilecek şekilde bıraktım ama tabii ki halen bazen yutarken geri çıkarıyor siz de biraz sert bıraka bıraka yani çok sert değil de pureye getirmeden verin patatesleri de deneyebilirsiniz
papatyam-34 Rabiasal o dert bende de var maalesef oysa püre olarak sadece tadımları yapmıştık genelde hep çatalla ezerek verdim ama yine de yutamıyor boğazına kaçıyor alışamıyor ve bende çok panik oluyorum sebze yemekleri yaptığımda yine ezerek ve püreye yakın halde veriyorum hatta meyve süzgecine meyve de koyup veriyorum o delikten çıkan meyveden bile tıkanıyor nasıl alışacak bilemiyorum
Ozra Rabiasal ben elimle muz vererek başladım gün geçtikçe büyüklüğünü artırmıştım şimdi 10 aylık çiğneyerek yiyo arada öğürüyo ama müdahale etmiyorum yutmasını bekliyorum yutuyoda zatem
Rabiasal Ucansupurge çatalla git gide daha da az ezerek vermek yardımcı olur mu gerçekten? Hemen denemek isterim
Ucansupurge Rabiasal Tabi ki 🥰 birden puturlu verirseniz kabul etmeyebilir yavaş yavaş putur miktarını arttırarak alıştırabilirsiniz mesela can rendede elma rendeleyip verebilirsiniz.
Rabiasal papatyam-34 benim de ilk çocuğum. Tecrübem de olmayınca iyice zorlanıyorum. Eninde sonunda yiyecekler de birazcık erken alışsalar iyi olacak.
Cagla6060 Rabiasal ya canım çok kasmak bence doğru değil ben hem püre hem pütürlü verdim aliştı zaten sen yanında olacaksın müdahale edebilirsin korkarak İnan olmuyo öğrenmiyorlar çocuklar
Temmuz1 Rabiasal ben başlangıçta hiç blender kullanmadım.mesela havuçlu başladık haşlayıp çatalla iyice ezip verdim.gittikce de daha pütürlü bıraktım.meyveleri cam reddeden geçirdim.blender sadece farklı tarifler yaparken ileri aşamada kullanmıştım.su an 25 aylik olmak üzere herseyi yiyebiliyor maşallah 🙏 Az az tanecikli bırakın başka alışmasının bir yolu yok ve bir an önce başlayın geç değil.korkutmak istemem ama çocuğu 4 yaşına gelene kadar çantasında blenderla gezen arkadaşım var.
Yasemin38 Rabiasal hiç püre tarzı kullanmadım canım çatalla hafif ezerek vermiştim herşeyi. Bu süreçte korku ve panik halinde olmamalısın. Eline salatalık elma ekmek gibi şeyler verebilirsin taneli çorbalar içirebilirsin.
Melis1706 Rabiasal ben hic tam piruzsuzle baslamadim valla catalle ezerek verdim birde cam rendeyle 8. Ayin basinda pirinc taneleri yiyebiliyordu.ileri dogru hicten bkrsey yiyemez minik minik ver birsey olmuyor zaten koca parcayi yutamaz ogurur.blw yapiyorum meyvelerin cekiedegini ayirir onune koyarim o kendi yer dokulmucek sivi seyleri kasikla veririm kendi agzina goturur
Rabiasal Herkese teşekkür ederim. sanırım bir şekilde akışına bırakınca öğreniyorlar. Korkumu yenmem lazım 🥲
MelindaMelisa Rabiasal Hiç püre vermedim ben direk çatalla ezmiştim.Boğazında kalacak korkusuyla vermezseniz hiç alışmaz.Bebeklern öğürme refleksi bizden iyidir tutamadığını mutlaka çıkarırlar.Siz yavaş yavaş pürenin içine az taneli katın çiğnemeyi öğrenir zamanla.Püreden vazgeçmezseniz püreye mahkum olursunuz
Rabiasal MelindaMelisa yarın biraz daha pütürlü yapacağım. Şu aralar kabızlıkla da savaşmaya çalışıyoruz 😢 denemediğim şey kalmadı ya
MelindaMelisa Rabiasal Benim kızımda çok kabız oluyordu.Kuru erik,kuru kayısı,birde medine hurmasını marmelat gibi yapıp günde 1 tatlı kaşığı veriyordum düzene girdi.Ek gıdaya geçtikleri için kabız olabiliyorlar