Merhaba arkadaşlar ben 4 aylık hamileyim ve 16 aylık bir kızım var. Emzirmeye devam etmek istiyordum sütün tadı değişti ama kızım bırakmadı fakat sütüm kesildi😔 1 2 damla zar zor geliyor önceden süt alerjili bir bebek olduğu için 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum. Fakat olamayacak gibi zaten günde 3 kere veriyordum ama tekrar geri gelebilir mi böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba aranızda. ☺️