Ececiiim ben tamamen kendileri yapamadıkları için böyle dediklerini düşünüyorum. Ve inanın kızım bayramda bi fenalaşmıştı hastaneye götürüp oksijen verdik durmuyor diye o zaman ben artık değerleri yükselsin diye telefondan çizgi film açtık çocuk izlemedi yani o kadar mutlu oldum ki o zaman içten içe