Lkjhgfdsa Selam kızlar cuma günü aşure günü bende plan yaptım teyzemi falan çağırdım cuma günü aşure kaynatmak için ama bugün regli oldum aşure kaynatılırken bol bol dua falan okunuyor ya acaba sorun olur mu bu konuda fikriniz var mı