Oğlum 3.5 yaşını iki ay geciyo hanımlar,,yemeginu kendi yemiyo ben yediriyom ama surekli bı mizmizlik içinde zar zor yediriyorum iştahı bu aralar hiç iyi değil morelim çok bozuk oğlumun yuzunden kendi ne zmn yer yemeginu sizinkiler kendi yiyorlarmi yemeğini nasıl yapsamda kendi yemesini saglasam yorumlarinizi bekliyorum…az önce yedirmeye çalıştım oyun yapiyo kaciyo gidiyo sinirlendim yedirmedim ne zaman acikirsan o zmn ye dedim hiç oralı olmiyo sinirlerim altust oldu of😢