Kızlar bebeğim gazlı biraz 2 aylık olcaz en baştan beri kullandığım mamayı suan almak istemiyor zorla veriyorum anne sütü de alıyor acaba doyyyir mu yoksa mamayı mı sevmiyor artık bunu nasıl anlarım gazlı olduğu için ağlamaları zaten oluyor bilemedim bir türlü