Minikanne29 Kızlar bebeğim 3,5 aylık. İnanılmaz derecede elini ağzına götürüyor. Gün içerisinde ne kadar çok beslesemde eli sürekli ağzında. Damakları baskı yapıyor dedi hemşirem. Damak kaşıyıcı kullanıyoruz. Çözüm olarak doğal denediğiniz birsey varmı.
Ayfa1608 Minikanne29 3 ay 12 günlük kızım. Bizimde aynı sürekli eller ağzında. Bazen parmağını sokup öğürüyor sonra 2 parmak ya da yumruk sokuyor 😅 doktoru normal bu ayda ellerini ağzına sokması dedi. Kundak örtüyorum onu da tutup emiyor emzik atıyor ellerini emiyor kıyafetini ağzına kadar asılıyor 😅 çok tatlı oluyor ama 😅
perikizii 15 Aylik oğlum hala eli ağzında parmağını emiyor doğduğundan beri böyle. Uykuya dalacagi zaman kendini öyle uyutuyor o kadar cekiyoruz elini ağzından bu sefer ağlıyor kızıyor