Beyzanur7 Alparslanmoms_ evet ben almıştım iki kez buz kalıplarına döktüm öle kullandım çorba yaparken flan çok iyi oluyor
Gizmokzilla Alparslanmoms_ ben aylardır kullanıyorum 🥲 kavanozlarına da yoğurt yapıyorum sonrasında 😅
Aslananne1 Alparslanmoms_ bunu e bebek te görmüştüm sanki bana hiç doğal gelmedi böyle rengi kıvamı falan😐 kendim evde yapıyorum daha sağlıklı
Esraerdemserin Alparslanmoms_ bebeğiniz için en sağlıklısı kasaptan alıp kendiniz kaynatmaniz. Vaktiniz yok çalışıyor iseniz birşey diyemem tabi
Alparslanmoms_ Esraerdemserin Kemikleri kayınvalidem kaynatacak ondan alana kadar bunu deneyeyim dedim.