uynakbalina ne yaparsınız dün akşam saat 9 gibi oğluma alıştırma bardağı ile su verdim sonra yatmaya gittik, sabah annemlere gelicem çantayı hazırlıyorum alıştırma bardağı yok her yere baktım nereye gitmiş olabilir aklım almıyor
Melis1706 uynakbalina bende kapagini kaybetmistim dedim heralde bir yere atti sonra bir baktim yurutecin ustunde kapak ben koymusum unutmusum😂
Mdnlna uynakbalina hep öyle olur ztn bebek eşyaları her yere dağıliyo çorabın tekini mi dersin biberonun kapaklarınımı dersin emzigini mi dersin dört dolaniyom her seferinde
uynakbalina Melis1706 bizde de kapağı duruyor koltuğun kenarında alıştırma bardağı yok her yeri aradım koltuk altlarına falan kendi atmış olamaz benim elimdeydi çünkü
uynakbalina Mdnlna ya bu zamana kadar hiç bişeyi kaybolmadı bi kere de künyesini çantaya koymuştum aradım taradım 3-4 kez aynı yere baktım sonra oturma odasına geldim tekrar baktım künye koyduğum yerde ama baktım oraları hep 🤷🏻♀️
uynakbalina Adosunannesii sjfjssj ay bilmiyorum babama dedim e bebekten al diye evde çıkarsa köyde bırakırım 😅
Deletedmom_79 midekoruyucu arayıp bulanı gördüm🤣🤣 kaldı ki arayan belasını da buluyor mevlasını da jfjfjcnc Kolun nasıl oldu bu arada😖
midekoruyucu Deletedmom_79 ay denicem çorap şart mı 😂 kolum kıpkırmızı şuan alt deri görünüyor 🥸 en azından kremler fayda etti de acısı dindi vallahi. Sağolasın memeli canlı
uynakbalina Deletedmom_79 kaldı ki arayan belasını da buluyor mevlasını da jfjfjcnc nasıl yaniiii sjdjsj 😅
Deletedmom_79 Tubaucak etem dede, etem dede, gömleği keten dede, kaybolanşeyi* bulursan, sana üç göbek atarım dede" (* buraya nesnenin adı gelmelidir)
Yusufff-41 uynakbalina üç ay kutusu ile emziğini aradık heryere baktık yok koltuğun ayağı L şeklinde oğlum oraya sokmuş bakmıştık oysaki geçen hafta buldum 🥳
uynakbalina Yusufff-41 kendi sokma gibi bir ihtimali yok benim elimdeydi koltukların altına attı desek oda yok koltuklarım yerden yüksek baktım yani yer yarıldı içine girdi 🤣
Deletedmom_79 midekoruyucu ne demek midekoruyucum yazın da leş giib yanar terledikçe kenarlarına soğuk kompres yapmaya devam et ödem yapmıştır🥲
midekoruyucu Deletedmom_79 hemde nasıl cayır cayır 🫠 ya dün baya şişti kenarları hiç bişey yapmak aklıma da gelmedi. Şuan morardı etrafı sanki dayak yedim 😂😂😂
Deletedmom_79 midekoruyucu soğuk uygula yavrum ihmal etme rahatlasın oralar hepten kabul dönemi oradan gerilecek derin kaşındırır leş gibi