Deletedmom_68 dogmadan aldıklarımız da sayılıyor mu ahahah ekonomi gidişatı beni hep korkuttugu için doğmadan ileriki yaşları için bir şeyler almıştım. Mont h&m’den almıştım, insallah bu kış üzerinde görmek nasip olur, indirimli 300 TLye gelmişti. Evde giydirmek için kiwikido diye bir site kesfettim uygun şeyler vardı, oradan da bir kac parça şey bakarım. Ayakkabi konusunda kararsızım su an 8 aylik olmak üzere, yürür mü bilemiyorum. Nasip olur da yürürse ilk adım ayakkabısı spor ayakkabi alirim heralde. Hediye gelen minik bir Nike ayakkabimiz var daha giymek nasip olmadı :) yine doğmadan önce ebebekten çoraplı pijama altlari almıştım o zaman ikilisi 39 TL idi :) yine kış için o modellere bakarım elimdekiler daha büyük çünkü. Ben de gelen cevapları okuyarak fikir edineyim :)