E-a-35 23 derecede ama ben şöyle yapıyorum koridor kapısını kapatıp girişe beşiği getirdim yani onun için uygun bi alanım vardı giriş koridorunda yatak odalarına giden kapıyı kapattım salonun kapısı açık bu şekilde girişe de soğuk hava gidiyor yani direk aynı odaya koymaya cesaret edemedim 😂