Moana gerçekten iğrenç bir durum ama maalesef günümüzde hala da devam ediyor, eşim de erkek evladım olsa düğün yaparım sünnet için diyor, e madem öyle ben de kızım regl olunca düğün yapar kutlarım diyorum, ama mizah amaçlı böyle bir düşüncem yok saçma geliyor