marisback Kızlar bebeklerinize evde kefir yapıyor musunuz? Hangi mayayı kullanıyorsunuz? Bir de peynir olarak ne veriyorsunuz? Evde yapanlar tarif verebilirse sevinirim 🩷
Deletedmom_79 marisback kefir yapmıyorum ama beyaz peynir yapmıştım bir litre kaynayan süte bir kaşık yoğurt atarak kestirip ortada toplanınca temiz bir beze süzdürüp üstüne ağırlık koyarak bekletmiştim. Soğuyunca dolaba. Ama kısa sürede bitirmesi lazım. Bunun dışında bu ara BioGurme laktozsuz labne veriyorum. Migroslarda var. Kiri de uygunmuş bebekler için. Alternatif olarak*
marisback Ben de post açacağım bıktımm bi soru soruyoruz kimse cvp vermiyor burası anne bebek forumu anca kaynana cinsellik postlarında geziyorsunuz yaaa amacından çıktııı burası !!!1!!!1!! diye o olacak hdkdbdnd
marisback Deletedmom_79 kestirmek mestirmek ben elendim jdjdjkdnd dün şansa yoğurdum tutunca gaza gelmişim tmm ben marketten dewam hdkdndnxnkd
Deletedmom_79 marisback sıcak süt ürününe soğuk bişeyi laaaaaaak dye atarsan kesilir ya. Hah ona kestirme deniyor fjfjfjjf yazdığım kadar sürmüyor zaten🤣🤣