Kızlar benim 3 kızım var yumurtlama gününu takip edip hamile kalıp erkek bebek olan varmı eleştiri istemiyorum kızlar herkes olmayanı istiyor erkek bebekde tatmak istiyorum tabiki öncelik sağlıklı olması doktora gidip yumurtlama gününu öğrenmek istiyorum