Eymonunannesi Asker eşleri doğum parası alamıyor mu? Başvurmak istiyorum ama nasıl olacak bilmiyorum. Bana bu konu da fikir verebilir misiniz?
Zlhaanne Eymonunannesi zaten maaşına yansıyor 1 defaya mahsus ekstra dan alamiyorsunuz diye biliyorum benim eşime geçen sene yansımıştı maaşına tutarı neydi bilmiyorum ama
Aysegul93 Eymonunannesi ptt den 300 TL almıştım eşim askerde . Bunun meslekle alakası yok herkes alabiliyor
Eymonunannesi Zlhaanne eşimde böyle söyledi maaşa yansıyor alamazsın ekstradan dedi ben ayrı almak isterdim 😂
Ogulluana Zlhaanne ben almıştım 300 liraydı PTT ye gidip cekmistim.herekse veriliyor doğum yapan . Asker eşi olmanizla alakası yok.
Zlhaanne Ogulluana bilmiyorum ben alamadım hatta eşim de dedi maaşa yansıyor ekstra vermezler demişti belki oda yanlış biliyor
Aysegul93 Eymonunannesi ptt den 300 TL almıştım eşim askerde . Bunun meslekle alakası yok herkes alabiliyor
Nacafa Eymonunannesi geçen yıl 300 tl aldım eşim nüfus müdürlüğüne gitti ordan karakolda yapacaksınız başvuruyu o bize gelince işleme alacağız demişler eşim karakoldan yaptı 2 ay kadar sonra ptt den aldım parayı. Çocuk yardımı da maaşa yansıyan 255 tl şu an
Yaseminazizbebek Nacafa gecdi baya ama 2 yıl oldu olur mu ki ben istedim de başvuru yapmak eşim olmuyor demisdi bana
17072023baloglum Eymonunannesi bende asker esiyim nüfus mudurlugune kimlik icin gittigimizde sormustum sosyal yardımlaşma gidip basvuru yapin demisti ordan okuyormus eskiden dorek yatiyordu dogum yapan kisiye ilkmkizimda ole almistim ben