Merhabalar hanımlar. Bebeğim 7.5 aylık emmediği için 5 aylık olana kadar sütümü sağıp verebildim sonra malesef fırsat bulamayınca bırakmak zorunda kaldım. Hipp combiotic kullanıyorum lakin bu sıralar içmek istemiyor. Soğuk algınlığı geçirdi yakın zaman halen afedersiniz arada balgamı oluyor ve bazen yedirdiklerimi çıkartabiliyor midesi bulanınca. Dişte çıkardı çok kilolu bir bebek değil normal. Sütümü verdiğimde daha iyiydi gelişimi ama bir sağıp bir sağamadığım zaman süt düğümlenmesi yaşıyordum 😢 sorum şu hangi mamayı versem daha çok sever ? Gelişimine daha faydalı olur ? Aptamil diyenler var bilemedim.. severek içsin istiyorum en azından bu dönemde. 90 cc içiyor bazen çok nadir 120 cc içiyor 2 saatte 2.5 saatte bir.. günde 3 kerede ek gıda veriyorum o da fazla değil yemek istediği kadar.