barlasseymahasann neden süt artırıcı şeyler kullanmak yerine mama önerisi istiyorsunuz beni yanlış anlamayın eleştirmek için yazmıyorum 🙏🏻 sadece merakımdan.
Bebişiniz daha çok küçük 6 aya kadar hep anne sütü diyorlar ya ondan diyorum.
Bestlak damla sütü artırmada çok iyi, özellikle bol su içmek çok iyi, süt yapıcı çaylar var aktarlarda benimki sadece bir öneri lütfen yanlış anlamayın. Şimdi bir sürü linççi tayfa da beni eleştirebilir😅
Lütfen yanlış anlamayın beni🙏🏻