Lovers_33tantuniyam papatyacicegi yaa kısmet artık yarın gelirse size özelden atarım ama şimdi daha yükseğini yazan olur umarım ☺️
papatyacicegi Lovers_33tantuniyam ayyy o kadar iyi olur ki Allah razı olsun özelden atarsanız bende sizi bekliyordum çekindim de yazmadım
Lovers_33tantuniyam papatyacicegi size özelden mesaj gelmiyor niye acaba sadece engelle yazıyor baktım başkasına oluyor ama 😑
papatyacicegi Lovers_33tantuniyam acaba başka paylastigİm eski bir gonderimin altına yazabilir misiniz