Herkese merhaba,
Bebegim 15 günlük , 10 gündür pisik var gecmiyor:(
Sleepy kullaniyordum 3 gundur primaya gectim.
Altini her kakada yikiyorum , pamukla kuruluyorum , ve doktorun verdigi ilaclari kullaniyoruz.
Kirmizi yarik yarik oldu totosu.
Lohusalik biyandan , pisik biryandan cok üzülüyorum.
Kullandigimiz ilaclar ,
Madecassol
Hamazinc
Elocon
Travocort
Trosyd
Sanki hicbiri ise yaramiyor.
Biraz acik birakip hava aldirmaya caliaiyorum , ama surekli kaka ve cis yaptigi icin pek mumkun olmuyor.
Ayrica pisigin baslarinda ,
Bepantol, musatela ve sudocream denedim.
Denemedigim birsey kalmadi sanki.
Bu sekilde olup pisigi uzun sure gecmeyenler nasil gecirdiniz:(