Canantekin Kızım 2 ay 3 günlük saatlerce sallıyorum gündüzleri sadece 5 dakika uyuyor 🤦🏻♀️ Var mı benim gibi anneler
24_06_2019 Canantekin öncelikle sallamayı acilen bırakın. 2 aylık bebeğiniz henüz alışmamıştır. Bebeğiniz aç olabilir, gazı olabilir, sıcak ya da soğuk geliyor olabilir. Takip edin. Uyku belirtileri var mı? Gözleri kızarıyor mu esniyor mu mesela
tinkerbell Canantekin bebekler rutini sever. Bir saat oluşturun kendinize. Öğle uykusu için. O saat gelince bebişi yatır minik dokunuşlarla masajlar yap ya da pış pış pat pat yöntemini tercih edebilirsin. Sallama olmadan kendi kendine uykuya geçiş olacaktır. İleride çok rahat edersin sallamayı kesersen. Uykudan uyanış sebebi de gaz olabilir yüksek ihtimalle. Doktorunuza danışırsanız kontrol de size gaz için tavsiye de bulunacaktır.
Canantekin 24_06_2019 sallamaya kendi alıştı ben alıştırmadım neler yaptıysam bırakmadı malesef benim kendi tercihim değil. Evet bazen oluyor bazen cin gibi bana bakıyor.
Nghn Canantekin ben de öyle, sallamamak elimden geleni yaptım gazlı olduğu için ya sallanarak ya da kucakta gezerek uyudu. 🤷♀️Şimdi 4 aylık oldu gündüz hiçbir şekilde uyumak istemiyor, uyusa da 30 dk filan.
24_06_2019 Canantekin sallamaya kendi alışmaz. Hiç bi şey bilmeden dünyaya geliyorlar. Maalesef biz alıştırıyoruz. Böyle sağlıklı uyku uyuyamaz o yüzden diyorum. Karnını güzelce doyurun gazının çıktığından tamamen emin olun. Kundak yapın. Gözlerini bi tülbentle kapatın pış piş yapın. Böyle böyle alışır kendi kendine uyumaya. Dediğim gibi 2 aylık bi bebek alışkanlık kazanmamıştır.
Canantekin tinkerbell doktor ile konuştum gaz ilaçlarını kullanıyorum. Dediğinizide çok denedim inat ediyor durmuyor hiç
tinkerbell Canantekin hareketlenmeye başladığı zaman harcadığı enerji miktarı onu uzun öğle uykularına teşvik edecektir. Azıcık sabır annesi. 🧚♀️
tinkerbell Canantekin uykuyu fazla sevmemesi pek meraklı bir akıllı bıdık olacağına işaret benden söylemesi. 😍 Sevgiler. 🧚♀️