Kızlar eşimin üzerine evi arabası var şükürler olsun ama 3 aydır işsiz çok üzülüyorum hicbirseye yetemiyoruz kızım 1 yasinda kıyafetleri küçüldü alamıyorum alamayacam yardım başvurusu yaptım alır mıyım evet arabamız evimiz var şükür belki linç yiyeceğim ama gercejten eşim boş duruyor markete gitmişti 2 gun oda gelme demiş napacahim çaresiz ağlıyorum inşaata heryere soruyor yok birsey elde avuçta yok çocuğun ihtiyaçlarını ailelerimiz almaya çalışıyor ama kıyafetlerini de al diyemeyiz de Allah büyüktür sosyal yardım alanlar sizce alir miyiz?