Hayatim boyunca esimin ailesi kadar dusuncesiz geniş ahlaki degerleri olmayan insan görmedim. Sezeryan ile dogum yaptim 2.gun eve geldim kaynanamin ablalari yegenleri torunlari bnm evime dha hastaneden geleli 2 saat olmustu hep birlikte kalmaya geldiler ustune ustluk yatak odamdan cikmadilar memelerimi afedersiniz gormeyen kalmadi sabir dedim kapimi kapattim kitledim israrla zorla grdiler. Neyse 10 gunun sonunda gittiler tabi bn bu surecte sinirden stresten bebegimi emziremedim sarilik oldu ki hala emziremiyorum malesef sutum yetersjz. Bebegim bgun 72 gunluk oldu ve yine cocugumu gormek icin geliyorlar kendileri geldigi bisey degil peslerine kayinoederim erkek kardeslerinide takmis ki iki kaynim 1 gorumcem zten var bn sut sagiyorum o kadar insan varken nasil rahat edicem okadar insan varken bebegimin duzenini nasil saglicam. Ki en önemlisi bnk evim küçük okdr insani yatirmayi birakin oturtacak yerim yok. Hepsi evimi biliyor gördüler. Buna ragmen bu sekilde rezillikle gelmek niye. Bu arada sehir disindan gelicekler ve 1 hacta kalicaklar. Simdiden strese grdim bile aksama burda olurlar. Sizce twpkim nasil olmali odama çekilip cpcugum durmuyormu demeliyim ki odaka da geliyorlr o ayri.yoksa hizmetlerini sonuna kadar yapmalimiyim tabi ozaman cocugumu onlara birakicam ve en sevmedigim sekilde yalauarak seviyorlar. Of allahim aklima mukayyet ol😫