Ben almıştım parayı alıp tek gün görüntülü arıyor anlatıyor daha sonra rapor istiyor gün gün mantık aynı boşa para insanların çaresizliklerinden yararlanıyorlar sonra bida dönüş bile yapmadı bilindik şeyler her emzirme sonrası sağ kaç dakika sağılacağı gibi benim bebeğim sık acıkıyodu mesela tamamen boşalttığım için süt gelmiyodu o zaman sağdığımızı veriyoruz diyo ne anladım ondan özellikle birebir değilse bence boş dediklerini internette 3-5 gezsen toplasan bulursun zaten