Pamukanne1 ben oğlumu her gün parka götürüyordum cumartesiden beri ishal maalesef önceden dişlerden şüphelendim ama o kadar dişi çıktı hiç ishal falan olmamıştı. Bu kez azı dişleri dedik ishal normal falan dedik ama azalacağına artmaya başladı 2 gündür ilaç kullanıyoruz, ben de salgın olduğunu düşünmeye başladım parktan bulaştı çok yüksek ihtimalle