Beyzaaaaaaa Dogumdan sonra adet oldum sonraki ay 6 gün gecikti smdi 7 gün gecikti bu durumu yasayan var mı acabaaaa
Beyzaaaaaaa nazlimom_ ama her ay korku basıyo adet olmadım gün gecti hamile miyim dye cok kötü bi durum suan
nazlimom_ Beyzaaaaaaa evet benimde geçen ay 16 gün gecikti 2 kere test yaptım insanı bi korku sarıyor😅
Beyzaaaaaaa nazlimom_ ciddi misiniz almıyorum. Bilerek psikolojim bozulacak diye🤣 bebegim daha 5 aylık
nazlimom_ Beyzaaaaaaa bende psikolojim bozulcak diye almadim ama baya bi gecikince bi cesaret aldım benim stresten gecikti olmuycam heralde diye diye 16. Gün oldum şükür namazı kılcaktım Allahın gücüne gitmesinde yani ilerde olursa olur suan küçük dah😂😂
Funda6161 nazlimom_ 😂her ay ayni seyler neyle korunuyosunuz benimde 12 gün gecikti kondom kullaniyoz beklemedeyim 4 aylik oglum var