Merhaba anneler, kızım 4 aylık sütüm hep azdı meme reddi olur diye doktor enjektör ile vermemi söyledi yalnız bi yerden sonra bu hem çocuğuma hem bana eziyet oldu ki zaten meme reddi de oldu yine de kızım bir göğsümü hiç emmiyor birini 3-4 dakika emip bırakıyor. Şimdi biberona geçtim fakat asla uyanıkken kabul etmiyor biberonu ya da emzirdiktdn sonra ağIna verdiğimde verebiliyorum yalnızca. Başka türlü öğürüyor kabul etmiyor lansinoh ve avent denedim. Evden dışarı çıkamıyorum acıkacak aç kalacak diye ne olur yardım edin ne yapabilirim? Benzer durum yaşayan var mı acaba?