Seda95 Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık gaz sorunu hiç yaşamadık diyebilirim ama son 1 haftadır geceleri kıvranmaktan uyuyamıyor. Hıpp mama kullanıyorduk geçen ay onu reddetti ve mamayı değiştirdim bebelac kullanmaya başladım. Acaba mama mı gaz yapıyor yoksa başka bişey olabilir mi. Fikir verebilir misiniz 😔 gece uykumuz gitti resmen durup dururken
Hacerr7 Seda95 bebelac gold kullanabilirsiniz ,, diş hazırlığı da olabilir gazını çıkarmadan uyutmayın
mucizemmm_ Seda95 Ben mama vermiyordum bi gun ateşim cikti mecburen verdim gaz yapdi AMA mama degil biberonla emerken hava yutuyordu ondan gaz yapdi
Adenikoveannesi Seda95 hipp in hangi mamasını kullanıyorsunuz acaba. Combiotic olanı gaz için bağırsakları rahatlatıyor biz 10 aydır onu kullanıyorum ara arada gaz problemimiz oluyor oda ek gıda dan tabi. Ama 4 buçuk ay çektik maalesef. Doğru mamayı bulmak çok zor canım bebelac gold bizede yaramadı sürekli kustu zayıfla. Sma kullandık oda güzel di severek içti oda işe yaramadı ama en rahatlatıcı olan hipp combiotic oldu gaz için doktorlar öneriyor onu birde özel bi mama var evolvia ac diye doktoruna danışıp alabilirsin eczanelerde satılılıyor oda rahatlatıyor biz 4 buçuk ay kesintisiz onuda kullandık hippin yanında.
aysdmrhn Bebelac gold çok gaz yapıyor, bir hafta kullandım kızım da ben de uykusuz kaldık. Bebelac kullanıyorum, gaz oluyor her türlü ama çıkarıyorum. Mamalar anne sütüne göre daha fazla gaz yapıyor zaten.
ayfernaz Seda95 Canım geçeli 1 ay oldu demişsin ama gaz 1 haftadır var demişsin ben mi yanlış anladım. O zaman nasıl mamadan olacak ki
Seda95 @Hacerr7 diş benimde aklıma geldi ama bu bildiğimiz gaz yani ayaklarını çrkiyor karnına doğru hep ıkınmaya çalışıyor
Hacerr7 Seda95 sık sık gazını çıkartmaya çalışın demek kendisi çıkartamıyor omzuna yatır belinden yukarıya dogru sıvazla sonra da pat pat yap avucunu hafif bükerek
ayfernaz Geçen ay geçtim diyorsunuz gaz olacak olsa ilk andan itibaren olurdu mamaya bağlamayın başka ihtimalleri düşünün derim.
kiliclar [bilinmeyen] bebelac gold olandan deneyin acayip rahat bir mama yani sindirimi rahat gaz kabızlık yapmıyor.