Kızlar bugün doktora gittik ve biz 1.5 aydır geceleri uyumuyoruz ve ben artık cidden halisunasyon görüyorum hastaneye giderken arabayı vurdum uykusuzluktan sinirlerim yıprandı gece ne var ne diye hafif bağırdım gözlerime öyle bir Baktı ki sabaha kadar ağladım yavrum masum meleğim .. doktorun karşında resmen ağladım artık ayakta duracak halim kalmadı arabayı vurdum arabayı durdurdum sanıyorum ama gaza basıyormuşum haberim yok Allahım korudu doktora zariden damla verdi bunu akşam 6 damla ver alerji damlası ama bebekleri rahatlatır dedi kötü görünüyorsun annenin uykusuz kalmasında son raddeye gelmişsin dedi doktor acıdı resmen bebeğime de yazık ama bebeğim mutlu gülüyor sanki hiç uykusu yok gibi vicdan yaptım kendi keyfim için damla mı vereceğim diye ama eczanede doktorda öyle düşünme bir zararı yok kötü bir anne değilsin dedi ama ben içimde kendimle savaşıyorum :( 5 aylığız bağıra bağıra ağladım rahatladım biraz arabayı vurunca eşimi aradım ben iyi değilim diye eşim senden önemli değil ağlama dedi ama içim okadar dolmuş ki