Bebekaslan evet sanırsam e bebeğin kendisinin ürettiği bir giyim markası penyesi güzel oda benim kızım normal bir bebek öyle iri falan değil ayına uygun aldığım halde kücük gelmişti ondan beridir e bebekten hiç kıyafet almadım gözümle görmeden ama lcw, koton kids, H&M bunlardan alıyorum belki sizede öneri olur defacto da rengi soluyor bi kere almıştım