DilekGunes bebeğim üç buçuk aylık iken kanal tedavisi yaptırdım , öncesinde sütümü sağdım çünkü üç saat boyunca emziremezsin dedi doktor , iğne vurulduktan sonra da ilk sütü sağıp atman lazım dedi bebeğime vermedim üç saat , ilk sütümü de sağdım o şekilde atlattık süreci çok şükür , iğneden önce sağdığım sütü de kaşık biberon ile verdim bebeğime