Semanurq Kızlar 3 ay 23 günlük bebek kaç ml mama yer ben 120 veriyorum ama artık ağlıyor doymuyor ya napcam ben
Semanurq Semanurq 120 de çok diyenler olur belki ama o böyle mutlu yoksa mümkün değil susmuyor 120 ye zorla çıkardı bizi obez felan da değil bu arada normal kiloda ama iştahlı normalmi acaba
Arzumirac38 Semanurq bnm oğlumda 3 ay 12gunluk geceleri 120 ml içer gündüzleri 90 veya 120 ml kilosuda 6700 ekstra içerse veriyorum ben bence verin ben veriyorum ağlayıp aç kalmasindan iyi herhangi bir obezlikte yok bence
Anneolmak93 Semanurq ben hem meme ham mama veriyorum önce meme yediriyorum bisaat sonra huysuzlanırsa mama takviye ediyorum sütümü kontrol ediyorum her mama yiyişinde 4 yapıorum 3 aylıkken 6200 dü simdi kilosunu bilmiyorum 4 . Aya ongün var
Melike071707 Semanurq 3 ay 20 günlük 150 ml içiyordu 1 hafta öncesine kadar suan 130 140 biraz düşürdü
Semanurq Arzumirac38 evet kilosu yok verdim ya vallahi normalde 120 ydi bugün 150 ml yaptım napim valla verdim ağlıyor birde çabuk acıkıyor ya anlamadım zamanmı çabuk geçiyor ne 😅
Hacer05 Bebeğinizin doymaması normal annesi çünkü 4 aylık bebek yaklaşık 120 ile 180 ml arası mama içer tabi kilosuna bünyesine göre. Doymuyosa biraz daha ml olarak artırabilirsiniz .
Aynenkanka Semanurq 3 ay 8 günlük oğlum zorlaya zorlaya 90cc içiyor anca, içiyorsa ne güzel verin doysun karnı 🥰