Eski postlarımdan bilen bilir benim bebeğim bebek arabasından nefret ediyor sevemedi bir türlü 5 dakika sonra sanki dövülmüş gibi ağlar hemen 😂😂 kışın hava soğukken çıkılmıyor yazın sıcaktan çıkılmıyor sıcaklardan dolayı hem uyuyamıyor hem de 4.ay atak zıkkımı yüzünden kucağımdan inmiyor buhar olup uçacağım yakında 😂😂 siz neler yapıyorsunuz gününüz nasıl geçiyor