Kızım beşinci ayın içerisinde dört yaşında oğlum var. Kızım hiç uyuşmadığı için oğluma zaman ayıramıyorum sürekli ağlıyor yada emmek istiyor
Bay bay damlası denedim 10 damla sadece 3 saat uyudu oda piş piş ve sallama desteğiyle
Siz kullandınız mı yada öneri verebileceğiniz birşey var mı?☺️☺️☺️☺️