Hanımlar merhaba🙋🏻♀️ bugün tatile gidiyorum adetime 9 gün var fakat bütğn adet belirtilerini şuanda yaşıyorum bel bacak baş kasık ağrısı🤦🏻♀️ Primolut kullanıcam ama 2-3 gün önceden kullanılmalıymış benim adetime 9 gün var kullansam birşey olur mu sizlere danışmak istedim ☺️ kullananlarınız var mı?