Kızlar Normalde temmuz 17 de adet olmam gerekiyordi 9 gün gecikti test yaptım hamile değilim 3 4 gun hep gec olurdum ama 9 gun oldu havalarin aşırı sıcak olmasından olabilir mi veya bu ara çok stresliyim ondan mı acaba 9 gün geçti yakın belirtileri var mesela Kasıklarım falan ağrıyor şu an hiç iyi değilim Çok huzursuzum karnım da şişkinlik var ama bir türlü olamıyorum rahatlayamıyorum ya Doktora gideceğim ama randevular full dolu onu da bulamadım biraz daha bekleyeyim mi Sizlerde Durumlar nasıl aşırı sıcaklardan olabilir mi bu