Pnarrrizgua şöyle; önünde bir bariyer ya da yavaşlatma aparatı olmadığında hızla ittiğinde tam yuruyemedikleri için düşmeler oluyor, ben kızımda kullandığım zaman önden elimle tutuyordum birden ittirip kazaya sebep olmasın diye, tam ne zaman ki sıralamaya dengesini sağlamaya başladı o zaman kendi başına yürüme arkadaşıyla düşmeden yürüdü. Ama başlarda bence tamamen ona bırakmamak gerekiyor