57 günlük oğlum sürekli mızıldıyor , emziriyorum doymadıysa diye arkasından mama veriyorum onunda bazen yarısını içiyor bazen hepsini içiyor , altını değiştiriyorum , masaj yapıyorum , klima çalıştırıyorum ev sıcak değil ama hala mızıldıyor . Öyle aşırı ağlaması yok ama devamlı mızıldama huzursuzluk halinde . Gazlı bir bebek ama aşırı bir gazıda yok gaz damlasıda kullanıyor . Neden böyle sürekli huzursuz anlamıyorum. İlk çocuğum olduğu için tecrübesizim , Bu durum normal mi ?