Kızlar, bebeğim 12 aylık ve çok hareketli ve bana çok bağlı. Evde dizimin dibinden ayrılmıyor. Zaten hava sıcak, haliyle evde sıkılıyor ama dısarı cıkartmıyorum cünkü yürümüyor henüz bir de parkta yerdeki halıları kaldırmıslar sadece taş var yani korkuyorum , emekleyemez orada. O yüzden sadece aksamüzeri bebek arabasıyla cıkarıyorum. Ama o da artık cok bunaldı, haliyle bende. Bi de cok hareketli , kv ile bakıyoruz dönüşümlü kv de yoruluyo zaten orta yaşlı. Kısaca bu bebeyi yoracak sosyalleştirecek bir kreş veya oyunevi var mıdır bildiğiniz . Mesela haftada 2 defa 1-2 saat