4 defa gebelik yaşadım her gebelikte 56 dan 75 80 kiloya kadar çıktım, ama hiçbir zaman ipleri ellerimde bırakmadım, zayıflama sürecini şu şekilde anlatayım, ilk önce doğum yaptığımdan sonra beslenme düzeni oluşturdum, misal emzirirken süt olsun diye abur cubur yada hamur şekerli şeyler yerine kuru incir kuru üzüm kuru kayısı bol su rezen çayı falan tükettim, bu süreçte porsiyonularım yarıya kadar düşürdüm,haftada 3 gün egzersiz yaptım,en önemlisi kafada bitirmek ve iradeyi kaybetmemek lazım , ben bu şekilde tam 4 defa 30 yakın kilo verdim ,1 normal 3 sezaryen doğum yaşadım göbeğim alt kısmında hafif sezaryen göbeği var onu dışında hiç kilom yok, güncel kilom 57 sizde çabalarsanız emin olun sizde bu kilolardan kurtulabilirsiniz yeterki isteyin ve kararlı olun 🤗